Firma Mark soft zapewnia kompleksową obsługę informatyczną oraz zapewnia bezpieczeństwo informacji małych, średnich i dużych przedsiębiorstw jak również podmiotów publicznych, w tym placówek oświatowych. Działamy od lat i sprawnie używamy nowoczesnych rozwiązań informatycznych, aby uczynić z informatyki w Państwa firmach efektywne narzędzie pracy. Przedstawiamy profesjonalne i kompleksowe spojrzenie na informatykę w przedsiębiorstwie.
Co to jest obsługa informatyczna?
Infrastruktura informatyczna jest wrażliwym i skomplikowanym organizmem, który wymaga stałej, profesjonalnej opieki. Przekazanie jej specjalistom pomaga skupić się na podstawowej działalności firmy.
Zajmiemy się naprawami sprzętu, usuwaniem usterek programowych, diagnostyką i utrzymaniem ruchu w sieci itp. Nie musisz się martwić kto i kiedy ma to zrobić, opieka informatyczna zewnętrznej firmy usuwa ten problem spośród Państwa trosk – po prostu robimy to na bieżąco.
Oferujemy zwiększenie efektywności pracy. Naszym klientom zapewniamy stałą, wiarygodną obsługę, a dzięki proceduralnemu podejściu do problemów – ich szybkie i skuteczne usuwanie.
Outsourcing informatyczny – korzyści
Najważniejsze korzyści dla firmy klienta korzystającej z opieki informatycznej zewnętrznej firmy:
- obniżenie kosztów w porównaniu do zatrudnienia informatyków
- zapewnienie bezpieczeństwa danych rabaty na sprzęt i oprogramowanie komputerowe
- lepsze dopasowanie inwestycji do potrzeb firmy
- pewność ciągłości pracy pracowników
- większa elastyczność działania i podejmowania decyzji informatycznych
- całkowite oddanie się osiągnięciu celów firmy
- uproszczenie rozwiązania wielu spraw technicznych
Obsługa informatyczna zazwyczaj zawiera wszystkie lub wybrane z poniższych elementów. Wszystkie szczegóły ustalane są na podstawie rozmów poprzedzających rozpoczęcie świadczenia usług jaką jest opieka informatyczna.
Obsługa informatyczna najczęściej obejmuje:
- usługi konsultingowe dot. informatyki ( np.: propozycje rozwiązań usprawniających działanie firmy)
- administracja systemów informatycznych (stacje robocze, serwery)
- modernizacja komputerów
- rozbudowa sieci LAN (sieci bezprzewodowej)
- dostarczanie materiałów eksploatacyjnych
- konserwacja sprzętu komputerowego (drukarki, stacje robocze, serwery i inne)
- usuwanie problemów z oprogramowaniem
- dostawy sprzętu i oprogramowania
- polityka bezpieczeństwa (wprowadzenie)
- wsparcie/administracja – e-kioski
- pośrednictwo w serwisie gwarancyjnym/ naprawa sprzętu pogwarancyjnego
- zarządzane stroną internetową (pomoc przy modyfikowaniu portalu BIP)